Ik heb nog geen brandstof- en/of laadpas ontvangen

Ik heb nog geen brandstof- en/of laadpas ontvangen

In de meeste gevallen ontvang je de pas en bijbehorende pincode voor de leverdatum van je nieuwe auto. Het komt voor dat dit proces bij de leverancier vertraging oploopt en je de pas en pincode pas na 10 werkdagen thuis op de mat vindt. De pas en pincode worden separaat verzonden.

Is je pas 10 werkdagen na levering van je auto nog niet bezorgd? Neem dan contact op met fleetkennis. Je fleetmanager kan uitzoeken wat er mis gaat en ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk over de pas en pincode beschikt. 

Heb je een laad- of tankpas nodig voor je huidige auto of krijg je een auto uit de pool van je werkgever?
Tussen het moment van aanvragen en levering van de pas kan 10 werkdagen zitten. Ga je in een auto uit de pool rijden, dan wordt de pas aangevraagd op het moment dat de auto voor jou ingezet wordt. 

Is je pas 10 werkdagen na aanvraag of inzet van je auto nog niet bezorgd? Neem dan contact op met fleetkennis. Je fleetmanager kan uitzoeken wat er mis gaat en ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk over de pas en pincode beschikt. 

Adresgegevens actueel?
Je ontvangt de pas en pincode op je woonadres. Ben je recent verhuisd? Neem dan zeker even contact op met fleetkennis, zodat wij kunnen controleren of je adresgegevens juist in de systemen staan. 


    • Related Articles

    • Ik heb zelf (nog) geen bekeuring ontvangen?

      Bij een verkeersboete geldt dat de boete binnen een wettelijke termijn van 4 maanden, nadat de overtreding heeft plaatsgevonden, in ontvangst genomen moet zijn. In de praktijk blijkt dat een verkeersboete vaak binnen 4 tot 6 weken binnenkomt. Voor ...
    • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

      Of je je reeds bestelde auto nog kan annuleren, hangt af van verschillende factoren zoals tijd, bestelstatus en de leasemaatschappij. Neem contact op met fleetkennis om na te gaan of je bestelling nog geannuleerd kan worden. Als de auto recent ...
    • Heb ik recht op winterbanden?

      De leasevloot van jouw werkgever is voorzien van zomer- en winterbanden. De wissel kan je inplannen middels de MHC Mobility app of door contact op te nemen met een bandenfitter (Profile).
    • Heb ik recht op vervangend vervoer?

      In je contract staat dat je recht hebt op vervangend vervoer. Let op! Dit is niet van toepassing bij onderhoud en reparaties die minder dan 24 uur duren. Maak in zo’n geval een afspraak bij een garage in de buurt of zorg dat iemand je kan halen en ...
    • Heb ik een Internationaal Verzekeringsbewijs (groene kaart) nodig?

      Ongeveer twee weken na levering van je nieuwe auto ontvang je een digitaal Internationaal Verzekeringsbewijs (IVB)*. Over het algemeen accepteren autoriteiten het IVB op je telefoon, maar in sommige gevallen wordt gevraagd om een papieren versie te ...